dilluns, 17 de desembre del 2012

Pedro Salado Lorente - Fotografia

Marc Fernández - ©Pedro Salado


Bona tarda a tothom,

Després de molt de temps rondant-me pel cap la idea de fer-me un blog personal, i després que més d'una persona m'encoratgés a fer-ho, m'he decidit.

Avui poso en marxa Pedro Salado Lorente - Fotografia, un blog on compartir les millors fotos que faci amb tots vosaltres, tant a nivell esportiu com a nivell artístic

Teniu l'oportunitat de comentar-les i de fer crítiques (abstenir-se gent que vulgui menysprear la feina), per ajudar-me a millorar.

Ah, per cert! Se m'oblidava!

He decidit triar aquesta foto com la primera del blog perquè és, en gran part, la culpable que hagi arribat fins on sóc.

Descripció de la fotografia: Marc Fernández celebrant el 0-1 a Ipurua en el partit de tornada de les eliminatòries de Play Off d'ascens a la Liga Adelante. SD Eibar 1-1 CE Sabadell. 28 de maig del 2011

Pedro Salado - Fotògraf Oficial del CE Sabadel


Buenas tardes a todos,

Después de mucho tiempo planteándome la idea de crear un blog personal, i después de que más de una persona me animase a hacerlo, por fin me he decidido.

Hoy pongo en marcha Pedro Salado Lorente - Fotografia, un blog donde compartiré las mejores fotos que haga con todos vosotros, ya sean a nivel deportivo o artístico.

Tenéis la oportunidad de comentarlas y de hacer críticas (abstenerse gente que quiera menospreciar el trabajo), para ayudarme a mejorar.

¡Ah, por cierto! ¡Se me olvidaba!

He decidido escoger esta fotografía como la primera del blog porque es, en gran parte, la culpable de que haya llegado hasta donde estoy a día de hoy.

Descripción de la fotografía: Marc Fernándes celebrando el 0-1 en Ipurua, en el partido de vuelta de las eliminatorias de Play Off de ascenso a la Liga Adelante. SD Eibar 1-1 CE Sabadell. 28 de Mayo de 2011.

Pedro Salado - Fotógrafo Oficial del CE Sabadell

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada